SLING

Idag mår jag ungefär som igår...
Huvudvärk och ont i halsen :(
Illamåendet kom tillbaka igår kväll igen, hatar att må såhär!
Nej nu ska jag sluta klaga..

Igårkväll så satte jag mig och pysslade lite när Leyton hade somnat...
Jag köpte ju tre svarta kulor för att göra mönster på själv men ime jag ändrade mig och ville ha rött och silver istället så ska Annika, niclas mamma, få dom.
Så klockan tolv igår så satt jag och gjorde mönster på dom, blev faktiskt nöjd.
Kanske slänger in en bild på dom sen :)

Klockan två ska vi ner till Niclas moster, jag ska slinga håret..
Så jäkla skönt, min utväxt är icke och leka med..

Men nu ska Niclas få datorn för han tycker inte där är något på tv...
Själv ska jag kolla på våra bästa år...asså jäkla program, även om man missar att se de ett halv år så förstår man ändå när man ser nästa, hihi!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahhaha bilden är cepeful! haha.

Men nu har jag iaf en kamera:D wiiie!



ja ghatar också sprutor men var så illa tvungen..matti tog först dem på mig.. men sen skulle jag iväg en helg så var tvungen att lära mig själv :)



Våra bästa år slutade nyss.. haha så spännande men man kan ju vänta typ två veckor sen titta igen så har dem inte kommit ngn vidare ändå ahahhaha! :D

2009-12-08 @ 11:28:58
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0