LEYTON LEYTON LEYTON!!

Första bilden på Leyton, halvtimme gammal!                      


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Såååå fiina bilder :)

Vi tog bilderna i den nya studion på storg? tror jag den heter.. bredvid åhlens city på vid stortorget :).. Jasså.. jag vill ha en FET kamera:( Vi kan träffas och fotografera varandra jU! hahahah. Jag vet inte.. hade velat bo typ lite utanför malmö så man inte går hem till mamma varje dag haha! :D

2009-12-01 @ 08:48:16
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

AA okej :D Jodå.. det var ganska dyyrt.. Tror det kostade 250 kr per person per bild. Så det blev dyrt som fan med parfoton eftersom de räknar per person i bilden.. så om vi hade vetat det hade vi tagit ensamma bilder också.. det hade liksom ingått.. det finns olika paket.. vi tog 10bilder och det kostade 2500:- om jag minns rätt :D så det blri billigare sen ju fler man tar! Men jag älskar foton och tycker det är så jävla mycket minne!:)



Ja bara :D eller så köper vi ett slott så flyttar vi in där alla vi tillsammans hahahhahhaha!

det hade väl varit något :P

2009-12-01 @ 12:23:56
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Emma Silfverberg

Längtar till min tid också, ska bli så kul!<3

2009-12-07 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0