how can we sleep when our beds are burning?


Vaknade imorse av att de vart så jäkla varmt i rummet...
Ändå sover jag med tunt sommartäcke, förstår inte hur Niclas pallar ha duntäcke..
Leyton sov som en stock mellan halv tolv igår till tio idag, tycker det är jätteskönt att han har hajjat dedär med att man sover på natten!
Själv kunde man inte somna förrens typ tre inatt, känns som om jag har ett rivjärn i halsen och varje gång jag ska svälja så åker de upp och ner..
Orkar inte med de längre, pallar helt enkelt inte!
Nu har jag varit sjuk i en vecka, de går upp och ner, är de inte halsen så är jag stopp i näsan, antingen känns huvudet som ett bowlingklot eller så ligger jag och spyr vid toakanten..
Jag ger snart upp, ingenting funkar ju...de är så jobigt att må såhär, är helt slut i kroppen..
Helt plötsligt känns det som Leyton väger 20kg...

Hur länge ska man kämpa?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare! Krya på dig!

2009-12-14 @ 14:17:09
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0