TORSDAGEN

Igår vaknade jag med världens huvudvärk...inte alls roligt!
Som tur var så släppte den sakta, och efter någon timme så fick Leyton lägga sig i vagnen så tog vi bussen ut till ekohallen för att handla julpynt..vill inte köpa något dyrt ime jag antagligen kommer att vilja ha en ny färg i granen nästa år.
Efter några hundra fattigare så åkte jag hem till morsan och åt med dom..
Niclas jobbade över igår så jag fick bara träffa honom en timme :(
Han hämtade mig, Leyton och Anneli hos mamma och körde oss hem..
När Niclas sen kört tillbaka till jobb och Leyton somnat så började jag pynta lite smått..
Gud va mysigt det är!
Nu fattas bara granen och snön där ute :D
Julen är äntligen snart här!

Kommentarer
Postat av: Natta

Och du med, vad händer? hahahhaha :D

Ja julen är snart här och jag fyller år om 8 dagar! :D:D hahahah! Så du vet liksom, önskar mig en säck med pengar? Hahah, min humor är så jävla trött.

Nu i helgen har jag typ INGENTING planerat.. bara ikväll när det blir mys med Matti och god mat :) du då ? :)

2009-12-04 @ 12:16:22
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Nathallie

hahah okejokej :D

Åhh paaarty det var 7 mån sen hahaha.. jag vill ha en fylla nu nu nu nu! hahahah..då får din man krya på sig :D

2009-12-05 @ 10:08:14
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okejokej :)

Nej jag vet inte än.. jag är hungrig nu som fan vill äta ngt.. men bara bajs hemma haha.. så ska flörta med matti om vi ska äta ngt ute ! orkar inte laga mat haha,.. har inte heller tagit fram något.. sen ikväll ingen jäkla aning :P

2009-12-05 @ 14:03:20
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0