BLLÄÄÄÄ

Usch usch usch!
Hatar att må såhääär!
Ont i halsen, ont i magen, ont i huvudet...hur gör man för att de ska försvinna?
Imorn blir det till att köpa oboy så att man kan göra varmchoklad till de kyliga kvällarna..sånna små minimarshmellows(stavning?) är ju också gott att ha uppe på toppen!
Hoppas de kommer ligga snö på marken på julafton!
Det är så hilma mysigt att sitta och dricka varmchoklad och äta pepparkakor när det är snö ute, då kommer man i julstämning!!


Guud nu blev jag ju supersugen på varmchoklad...attans!
Får byta ut min kaffe i stan imorn när jag ska fika med Nathalie..
Ser verkligen fram emot att träffa henne!
Har ju bara snackat över bloggen innan, men vi får hoppas att det inte blir någon pinsam tystnad :P Fast om man tänker efter så har vi rätt mycket att snacka om...hon väntar barn och ska ha i mars, så de ska nog gå bra :)
Fast lite nervös är man ju ändå :P

Får se om jag hinner skriva imorn bitti innan jag går till stan eller om Leyton vill sova till tio som idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma Silfverberg

Hej Gumman. Kul att du tycker de e kul att ja med bloggar =), jag har länkat till din blogg nu också =), <3

2009-12-09 @ 01:25:08
URL: http://emmasilfverberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Godmoooorgn Maaaalin :)

Mår du braoo idag ? :D

2009-12-09 @ 10:18:43
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag mår kanoN! :D

´Har nyss uppdaterat bloggen..

Känner mig dock helt flummig hahahah!

Har inte heller sovit så mkt :P

2009-12-09 @ 10:36:49
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0