tvätt

Då vart de lördag, klockan är halv åtta och jag är vaken...
Vaknade kvart i sju av mig själv...
Igår kväll så satte jag upp mig på tvättetid, idag mellan sju och elva, men tänkte lika snabbt att jag kommer nog inte vara vaken så kan lika bra ta de på söndag fast jag ändrade inte min tid..men de va nog mitt undermedvetna som väckte mig idag och sa att du måste verkligen tvätta idag annars skjuter du bara på de...och de hade jag med största sannerlikhet gjort..
Så nu sitter jag klarvaken och gör inte mycke..har tvn på med där är ju inte ett skit..och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på här på datan...men de löser sig nog..funderar på att gå bort och handla bullar när jag tagit upp tvätten...jag har blivit så bortskämd med nybakade bullar nuförtiden, de är tack vare kondiset här nere på gatan...dom är både billiga och trevliga och så ligger de typ 100-200m härifrån...kanon ju:)

Nu ska jag blanda mitt iste så de är kallt tills jag ska äta frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0