onsdag

Kom hem för en stund sedan...är helt slut..
Imorse vart jag på mvc, allt vart hur bra som helst...
Sen promenerade jag hem till mamma för att hämta mina solglasögon, men det blev att jag stanade där och sov en stund sen vid tre tog jag mig ner i stan för att fika med mor min...hon skulle vara hos läkaren halv fyra och vart klar kvart över fyra...ungefär lika länge gick jag inne på pärla på davidshall..
Hittade äntligen sånna änglavingar som jag letat efter...så nu ska de göras änglar :P
När mamma sen mötte upp mig så blev de en fika på e-house..
Efter de så gick vi litta i stan för att mamma behövde jeans...de behövdes bara tre affärer sen hittade hon ett par...skitsnygga! Och den jäkeln är för smal asså, hon har en storlek mindre än vad jag hade innan jag blev gravid..orättvist! Och hon ska ha fyllt 50? Med den kroppen? Som sagt livet är orättvist! :P
Sen blev de inte så mycke mer för båda va rätt slut i kroppen..

Men nu ska jag börja med maten så att vi inte äter mitt i natten..
Haaij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0