längesen..

Här blir det inte mycke uppdaterat..:(
Ska försöka bättra mig!
Men de är svårt, för varje gång lillen somnar så har jag så mycke annat att göra...


Inatt hade hjärtat lite svårt för att somna.
De vart mycke skrikande, men tillsist somnade både han och jag i vardagsrummet..
Han älskar att ligga på mitt bröst, och jag älskar de :P
Finns inget mysigare än och ha sitt barn så nära!
Det är helt underbart!



Idag är de hela två veckor sedan han föddes...
Tiden går ju bara föör snabbt!
Känns  som att de var igår jag låg där och dom la upp han på bröstet för första gången..
Vilken lycka!!

Mitt hjärtegull två veckor gammal <3


Kommentarer
Postat av: camilla

Han är bara för go´

2009-08-27 @ 20:41:58
Postat av: Anonym

vilken sötnos!

2009-08-28 @ 11:18:12
Postat av: Nicole

Nej va söt han e, måste snart få träffa både dig o han=)

2009-08-29 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0