Happ.....

Sitter man vaken, helt ensam...
Niclas åkte till jobb för en timme sedan och lillkillen sover så sött!
Men jag sitter klarvaken i soffan och kan inte somna, jobbigt värre!
Behöver egentligen sova så jag förstår inte varför jag inte somnar när jag lägger mig ner.

Imorgon ska jag och Leyton träffa Niclas mor på mobilia för litta shopping..
Hoppas jag hittar något denna gången!
Fanns verkligen ingenting jag fastnade för i lördags när jag och niclas gick i stan..
Varför är de alltid så? När man verkligen vill ha något nytt så hittar man inget, men när man inte har pengar så hittar man 1000 saker som man skulle vilja ha...har alltid de problemet!

Mamma och Uffe vart på besök innan idag.
Fick superfina solroser att sätta i fönstret och så fika vi på muffinsar...
Fast jag tog ingen muffin, ska ju vekligen bli av med dessa kilona nu!
Ska därför gå till mobilia imorn, är ju inte superlångt, men de kan nog ta sin lilla tid.

Nej nu ska jag bädda ner mig och se om jag får sova litta inatt...
Eller nu börjar Leyton vända sig i sängen...dags för mat kanske??
Jag är ju sååå trött......japp matdags vart de ja...
Gud va mycke punkter jag använder....slänger in några till.......och några till....
Så....God natt!

Kommentarer
Postat av: anneli

fin jävel du glömde skriva att du träffade mig med. =( :P

2009-08-31 @ 09:29:53
URL: http://annelaij.blogg.se/
Postat av: Marie

Så duktig du är som kämpar med att gå ner! Kommer säkert att gå jättebra! Tony tyckte att det var en jättebra idé att göra något på onsdag så vi hörs angående tiden om ni fortfarande är lediga! puss

2009-08-31 @ 12:04:58
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0