090812

Ja då var de en ny dag...
Dagarna går sakta men säkert framåt nu..
Kan inte fatta att de är mindre än en vecka kvar till bf...
Visserligen tror jag att jag kommer gå över tiden så har ställt in mig lite på de...men ändå:P För tillfället får jag inte ut särskilt mycke av dagen, är jättetrött ime jag knappt sover på natten..men jag följer Maries råd och spelar farmville när jag inte kan sova..haha
Imorn kanske det blir en runda till ikea med pappa och anneli,
får se om pappa vill de...
Nej nu blir de frukost för min del...Vad ska du hitta på?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du inte gosar bebis på söndag är du fortfarande välkommen att klämma och känna sagla och handla bebiskläder på söndag! INGET KÖPTVÅNG, jag messar på söndag fm! kram kussen din

2009-08-12 @ 12:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0