Sova..

Jag vart nog världens tröttaste när jag gick upp imorse..
Var ju uppe ett tag efter Niclas åkt till jobb, sen när jag skulle sova så la jag mina händer på magen och så började min lilla pojke sparka som han aldrig gjort förrut..
Och jag kan säga att de vart en underbar känsla!!
Så tack vare de, så låg jag hur länge som helst och bara kände på magen.. :)

Ska lägga in bilderna på sakerna jag införskaffade mig igår sen när jag kommit hem efter jobb :)

Btw..vi har bastu på jobb och jag håller på att dö av varmeslag!!!
Måste bara säga grattis till mig själv och min blogg :P
Detta är mitt 40:de inlägg:P
Grattis:D


Kommentarer
Postat av: Maraja

Åh, så himla glad för dig att du ska bli mamma Malin! :)



/ maria

2009-04-28 @ 16:24:26
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0