Helgen!

I fredags blev de grillning hos Becks, mysigt mysigt..
Sen vart de en snabb vända på Slagt...och där va helt dött..inget folk alls..
Tack för en trevlig kväll tjejer!!


I lördags vaknade man av att Niclas mobil ringde vid tio på morgonen..
Inte alls kul eftersom man gick och la sig vid fyra...
Men men det blev till att tvätta och gå på kalas denna dag..mycket trevligt!


Idag, söndag, jag fick med mig Niclas ut till Nova för jag ville kolla på kläder,
istället blev de hjärtat som kom hem men ett par nya skor...
Så jäkla tråkigt att kolla kläder nu...jag ser ut som ett tält i allt jag tar på mig...
Och mamma kläder är ju värdelösa,
asså måste man få dålig smak bara för man blir gravid eller?
Jobbigt jobbigt!
Efter nova så blev de hem till älsklingens päron för grillat...
Vi handlade med oss flintastek, ryggbiffar, och oxfile....
Jag säger bara: mummssfilliibabba!!
Sen åkte jag och hjärtat hem:)


 

Niclas åkte till jobb för ett tag sen,
så nu ska jag nanna och hämta mig så jag pallar jobb imorn...
För mina ben har blivit värre...
nu har svullnaden lagt sig i ena foten också, och jag säger bara: AJ!!!
Kan knappt ha några skor och de bara pullserar...jobbigt jobbigt!!

Nä nu ska jag nanna...


 

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0