Wonderfull!

Kvällen har varit helt underbar!
Så himla kul de var att träffa Emma! Fy va jag har saknat henne!
Och pricken över i:et var ju att Leyton var på ett suuperbra humör, han skrattade konstant.
Hon gick för ungefär en timme sedan och då somnade Leyton också, så nu sover mitt lilla hjärta här brevid mig. Super mysigt!








Det är helt sanslöst hur mycket man kan älska en person! Varje gång jag tittar på Leyton så smälter jag inombords. Kan fortfarande inte förstå att den lilla krabaten blev till inuti mig. Älskar både Leyton och Niclas mest i världen! Finns inget bättre!
 
















 


Kommentarer
Postat av: siss

Det är ju inte så konstigt för goa krabat får man leta efter. :) älskar dig Siss!!

2010-03-04 @ 06:15:24
URL: http://annelaij.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var så grymt kul att träffa er! underbart att du fortf är samma solståle och att han tagit efter dig med underbart skratt o roliga ljud :p

2010-03-05 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0