Fredag


Satte mig här för fem minuter sen för att jag skulle uppdatera lite, men efter en minut hörde jag att Niclas kallade. Leyton hade vaknat. Jag som skulle passa på att blogga medans dom sov. Men men han ville springa lite i gåstolen nu så jag kan skriva ändå.
Idag har jag varit nere i tvättstugan och slängt i två maskiner, hann inte med dom senast. Himla skönt att bara slänga in två maskiner så istället för att behöva tvätta en hela dag. Ska börja göra de ist, tvätta en, två ggr i veckan, och inte så mycket itaget..
Ihelgen får vi se vad som händer, idag skulle jag egentligen på fest med Jennie men de bidde icke så, sen bestämde vi att vi skulle ut imron men de blir inte heller av så jag får se vad jag gör...vill ut imorn! Supersugen på de! Idag kanske de blir en runda hem till min mor.



I onsdags vart jag i ullared med kvinnorna på Niclas sida, mycket trevligt!
Tänkte fota de jag köpte och lägga in, tillsammans med de få fotona jag tog under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0