freedag!

Sorry för dålig uppdatering idag med här kommer en lite sammanfattning!

Imorse så stack jag iväg till stan för att fika med Malin. Var ute i sista sekund så jag tänkte att jag för en gångs skull skulle ta bussen till stan, när väl bussen kommer, tror ni inte att där redan var två barnvagnar på så jag inte fick gå på, jo självklart! Himla irriterande, men jag hann ändå som tur va! Mötte upp henne på hansa men när vi såg kön på E-house så bestämde vi oss för att vandra vidare till en annan. Det blev den på storgatan där de inte satt en jäkel, bara folk som handlade med sig. Så där satt vi ett tag och snackade ikapp oss, supertrevligt! Leyton var på ett överspidat humör. Varje leksak jag gav han fick jag ta upp en sekund senare från golvet, och så gjorde han nog i en halvtimme, bra träning för magen iaf och de behövs ;)
Runt fyra hade vi fått nog av den superhärliga vårsolen och stan och promenixade hem..




När vi kom hem så gjorde jag iordning lite mat till Leyton och efteråt badade jag och Niclas honom för han hade mat överallt!
Denna gången gick de lite lättare att bada honom.
Vi märkte att han var rädd så vi tog de lungt och han grät ialla fall inte.
Förra gången var hemsk, han gallskrek från de att jag hade fått ner en tå i vattnet sen slutade han inte skrika förrens jag fått på han blöjan. Vi bara precis fick bort de värsta, sen fick vi ta bort resten med en fuktig trasa. De var jättejobbigt att höra han skrika så, ussch!! Men som sagt gick denna gången bra..
Efter ett bad så var Leyton supertrött.
Så jag och Leyton gick in i sängen och tog några minuter på örat.
När han vaknat så promenerade vi bort till syster yster för att smaska i oss pizza.
Pappa och Frida var ju också där, myspys! Niclas kom också bort för att sen dra vidare till en kompis.



Nu är jag hemma och lillemannen sover inne i sin säng. Vagnen hade ett skönt gung på vägen hem för han somnade bums! Kan ha och göra med att vi stojsade och stimmade ett bra tag hemma hos Leytons moster.
Nu blir de nog minsann bingen för mig, gäspar som om jag skulle äta upp datorn...
Inte alla som går och lägger sig halv tolv på en fredag i min ålder...men så är de att vara småbarns morsa:P
haha ibland är de slitet :P

Måste bara lägga in en bild från imorse. Leyton har tröttnat lite på gymmet vi har till han så han har kommit på lite nya grejer att göra med de...
Känsliga tittare varnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0