beach 2010

Min syrra ringde mig för någon dag sedan och sa att hon skulle beställa lite på Ellos rea. Hon frågade om jag skulle ha något för isåfall kunde vi beställa tillsammans för hon skulle inte ha så mycke.
Så jag kolade igenom sidan några gånger och bestämde mig för bikinin/baddräkten nedan.
75:- kostade den så jag tänkte att de var inte hela världen om den inte skulle passa..
De bästa är att de skyddar de som är förstört på min mage sen efter förlossningen..






Har ni beställt/köpt bikini?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!! Passar den inte så är jag spekulant!!!

Mamsen

2010-03-25 @ 13:59:26
Postat av: Malin

haha de är lungt mooshan!

du har första tjing;)

2010-03-26 @ 00:49:45
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0