överallt och ingenstans!

Just nu känner jag mig bara snurrig...
Har så mycker att göra...
Packa, städa, samtidigt som Leyton är på apdåligt humör!
För tillfället är han tyst, kan vara för han ligger och äter...

Guuuud, de känns som jag glömt hälften!
Varför känns det alltid så?
Nu har man ju inte bara sig själv att packa till..
Sitter och försöker räkna ut hur många bodys vi ska ha med till Leyton..
Där finns ju ingenstans att tvätta så måste ha med mycket ombyte till han.
Sen är de ju massa andra kläder så att han inte fryser..
Jisses så mycket att tänka på!




  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror jag vet varför Leyton är lite orolig, han saknar nog Farfar:)



Nu skall vi gå ner till poolen o vila , det behövs efter tre intensiva dagar i Bangkook

2010-01-09 @ 04:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0