Bowling

Som ni ser på bilden nedan så fick jag köpt hårfärg igår...
Så nu är man brunett igen..:)


Såhär kul hade Leyton med mig i stan


Igår kväll så fick jag ett sms av min kära Jennie där hon frågade om jag ville bowla... och eftersom jag älskar att bowla så klart att jag hängde med :D
Vi bowlade mellan tolv och två, och guud va kul vi hade. Först två runderna gick väl rätt bra sen flippade alla ut, började att skruva, kasta från bänken, kasta på varandras banor och kasta baklänges...Men roligt var de!

Idag har jag tvättat, och någon IDIOT!!!! har låst torkrummet så nu har vi blöt tvätt i heeela lägenheten..
Så nu är jag lagom arg!!!

Men snart ska jag möta Jennie på centralen sen ska vi ta bussen till Niclas och Peter sen blir de middag och mys där hemma. Niclas och Leyton var och kollade på deras match innan så dom är där hemma redan när vi kommer. :)

Nu ska jag hämta sista tvätten från torktumlaren, sen ska jag bara vänta på telefonen...
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0