17/1 - 2010

Imorse kom Niclas föräldrar hem från Thailand så vi åkte hem till dom en runda vid ett-två, för att välkomna dom hem.
Bruna som pepparkakor var dom:P
Dom har varit borta i 15 dagar och dom var superrädda för att Leyton inte skulle känna igen dom, så himla söta!
Efter någon timme kom Camilla, Emil och Maja också :)
När dom kom så bjöds på supergoda kanelbullar coh läsk.
Vi fick superfina presenter av Niclas föräldrar också!
Jag fick en skitcool väska som blir perfekt till sommarn!

Nu på kvällen har vi bara tagit de lungt.
Niclas var tvungen att sova lite till innan jobb, så jag och Leyton har lekt:)
Han har kommit fram till ett ljud som skär i öronen och han gör de heeeela tiden.
De låter nästan som att han skriker, men han har de största smilet på läpparna när han är klar. :P
Sötnosen!


Tack för rättningen Peter, var väldigt trött när jag skrev de:P

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag visste inte att Niclas varit i Thailand.. Visste att han var i Sälen, men inte i Thailand..

Blev nog lite fel i den första raden, va? ;)

2010-01-18 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0