Lägenhet

ja då vart de kväll, lillemannen sover och storemannen har gått till jobb.
Så hilma skönt de skulle vara om jag fått ett jobb nu! Då hade Niclas gått hemma med Leyton och så hade vi kunde sova tillsammans varje natt! MYS!
Ska in till stan imorn och slänga runt en massa cvn och sen blir de fika med Jennie babe!

Idag har vi tvättat hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen!
Ifrån sju i morse till tio ikväll, vårt torkrum är icke de bästa och torkskåpet är inte mycket att hänga i julgranen de heller. Och vi tvättade verkligen allt vi har i klädväg, så nu ska vi slänga ner litta i källaren också, you know...vinterkläder, ihopp om att våren ska komma! Vill bara att all snö ska försvinna och om an kollar ut så snöar de igen...blir man trött eller blir man trött??

Nu kanske ni undra hur de gick med lägenheten...
Vi har skrivit upp oss på en intresseanmälan så nu är de bara att vänta och se.
Det är en 4:a på 107kvm och den ligger ungefär 100m ifrån där vi bor nu. Så min dröm kanske går i uppfyllese, att bo kvar i detta underbara område. Har ju knappt hunnit uppleva något här, speciellt inte sommarn, var ju höggravid förra sommarn och då var jag ju knappt utanför lägenheten. Så ni får hjälpa mig att hålla tummarna:D


Leyton på E-house i måndags!


Kommentarer
Postat av: Emil

Snygg mössa!!

2010-02-25 @ 07:21:14
Postat av: Maraja

så söt header du skaffat dig! :D

2010-02-26 @ 16:12:38
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0