Fast


Innan idag så skulle Niclas köra mig och svärmorsan till Ikea för jag skulle köpa sånna saker som man sätter på bordskanterna för att Leyton inte ska skada sig... Ialla fall, de jag skulle komma till var att dom har plogat upp all snö från gatan upp mot dom parkerade bilarna, och vi hade ju den förbannade oturen att ha pakerat där de var mest snö upplogat. Men så helt plötligt så öppnade sig himmlen och en ängel åkte ner och hjälpte oss(läs; en kille stanade med sin bil och frågade om han skulle hjälpa till). Jag vet inte om vi hade kommit loss överhuvudtaget om han inte hade hjälpt oss...
Hade inte hela svenska folket kunnat vara så snälla?



Jag tycker att de kan räcka med snö nu! Nu får de mer än gärna försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0