1/2 - 2010

Godmiddag!
Imorse tyckte Leyton att han skulle gå upp klockan 6, men de tyckte inte jag så jag gjorde lite mat till han sen somnade vi om igen...
Just nu springer Leyton runt i gå stolen och pratar som bara den!
Jag går och små plockar undan lite här hemma.

Ikväll ska vi på visning på ett hus i lilla Bara..
Vi har de ju alldeles förlitet som vi bor nu...
Och en större lägenhet i malmö kostar nästan lika mycket som ett hus i Bara...
Ialla fall, på vägen hem så blir de handla mat sen får vi se vart kvällen tar oss...

Nej nu ska jag göra en hamburgare för de är typ de enda vi har här hemma, förutom pasta :P
och hur gott är de att bara äta pasta? :P

haaa deeee!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Uppdatering om huset!!!!!!!!!!! :)

xo

2010-02-01 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0