UTGÅNG - 091010

Igår hade ialla fall jag en underbar kväll!
Och det har jag mina vänner att tacka!
Vi började kvällen hos Becky och sedan bar det av till Crown..
Vi dansade tills vi fick mjölksyra i låren, då satte vi oss två minuter sen fortsatte vi att dansa...
Lite synd var det för DJ:n hade inte uppdaterat sin utrustning så han hade inga nya låtar..men vi dansade loss ändå!

Malin,Becky,Kelly,RamonaRamona Malin Becky AmandaTack för en underbar kväll!  Ramona,Kelly,Becky,Amanda,Sara
Ramona Becky KellyAmanda KellySara Becky Jag
Becky! Min älskade Betty!<3AmandaSara!Kelly!
Ramona KellySKÅL!
Becky och KellyMe and my love!
Kelly BeckyBecky Jag
Tack för en underbar kväll!

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0