PAAARTY PARTY!

Igår fick jag som jag ville och det blev utgång för min del..
Mötte upp Sara och Ramona på en förfest 100m ifrån där jag bor, vi var väl där i en o en halv timme sen var de slagt som gällde..
Tråkigt nog var de white som hade de där så de vart bara dunka dunka musik:P
Och ime de är rätt jobbigt att dansa till så drog vi vid halv tre, men vi ville inte hem så vi stack till Barcelona där Dalen,Tony o Padda va..
När vi hade vatt där ett tag så gick vi vidare för litta nattamat och det blev donkan, fast när vi kom dit så vart jag inte hungrig men sara fick sin mat ialla fall:P
Sen var de hemfärd..

Idag mår man ju som man förtjänar men jag hade ialla fall mycket trevligt igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0