Fredag = Helg = Ledig

Ja då vart de fredag igen och de ska bli såå skönt att vara lite ledig!
Hoppas på att de blir fint väder så att man kan vara ute hela helgen :)

Blir kanske att man åker till Staffanstorp på söndag för att fira lilla kusin barnet som fyller 6år, det är helt sjukt som tiden bara springer iväg...
Jag kommer fortfarande ihåg när han föddes juu, första kusinen som fick barn...
Och nu bara vimmlar det av barn på varje kalas, hur kul som helst :)

Igår åkte jag och hjärtat till media markt och jag fick min efterlängtade kamera :D

Fin fin är den och mycket bra :D

Just nu står jag på jobb och äter vindruvor..
Köpte dom på torget innan jag började.
De blev att jag handlade ett halvt kilo...MUUMMSS!!
Ooo, nu blev jag sugen på frukt sallad..gud va gott!

Nee nu ska jag göra klart en beställning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0