Jobb jobb jobb...

Sitter på jobb som vanligt...
Har jobbat sen halv tio och kommer inte sluta förrän kvart över sju...
Och de värsta är att jag har inte haft lunch, lagom hungrig jag e...eehh jaaaa!!!!
Bara för dom andra har skola, så kunde ingen av dom avlösa mig på lunchen....Störigt!
Men men man får väl tänka som syrran sa....Jobb = Pengar
Efter jobb ska jag ta den svettiga bussen hem, hämta kläder..
sen hem till Niclas och äta, och ikväll ska jag nanna där:)
För imorn blir de Ullared för hela slanten:) och jag har övertalat min älskling att följa med:D
Tycker synd om min baby redan, fyra tjejer och han i bilen:P


JAG ÄR HUNGRIG!!!!!!!




PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0