Tisdag..

Jahapp då vart de en ny dag..
Är riktigt trött idag me..
Vet inte riktigt vad de är med mig...jag sover ändå åtta timmar per natt..
Nu är de ju svårare också, kan ju inte precis gå och lägga mig efter jobb för då kan jag inte somna på kvällen och om jag skulle försöka sova innan jobb så skulle jag ju inte få ut något alls utav dagen..
Dagens ilandsproblem =P

Har precis kommit ut ur duschen, så ska strax fixa till mig innan jag cyklar till jubb...
Niclas åkte imorse vid tio, och gissa vad han skulle göra..  rätt, spela tennis!
Han har fortfarande inte kommit hem så funderar på om han kört vilse..hehe
Nee nu ska jag kolla litta på tv..sen fix fix..och sen jubb...
Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0