Måndag

Ny vecka igen ja..
Nu känns de som tiden bara springer iväg..helt sjukt!
Allt går i turbofart nu...hinner jag själv med?

Igår åkte jag, Niclas och Niclas pappa till Bara för lite tennis..
De skulle spela och jag ville fota...
Tycker de är såå roligt att fota nu när man har en så bra kamera...
Man ser verkligen skillnad på bilderna!
På kvällen så kom Niclas mamma och pappa på besök hos oss och vi bjöd på middag..
Mysigt och göra sånt på söndagen, ska försöka göra de var söndag,
eller i alla fall varannan..

Idag är jag riktigt seg!
Hade hellre gått och lagt mig istället för att gå till jobb..
Får se om jag hinner sova en halv timme när jag kommer hem från jobb..
De hade ju varit guld värt!!
Nu ska jag börja göra mig färdig för jobb, villl inteee!
Är sjukt mätt också, precis ätit frukost..scones blev de..
Gjorde dom igår, supergoda blev dom och supermäktiga var dom...
Var så suger på nybakade bullar igår och jag orkade inte verkligen inte gå och handla..
Så jag ställde mig och baka, och de kommer jag göra om!

Nej nu måste jag skynda...
Haaijj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0