familjen..

När jag stod och hade supertråkigt på jobb så kom pappa och frida förbi och sa hej..och när dom hade varit där en stund så kom mamma förbi, hilma kul.. sen så kom anneli också förbi efter att hon jobbat...
Det är alltid lika kul när de kommer förbi människor man känner på jobb..

Efter jobb så hämtade Niclas mig och så handlade vi pizza..
Jag ville verkligen inte gå hem och ställa mig och laga mat idag..
För då hade vi antagligen satt oss för att äta nu..
Men men nu ska jag kolla på Simon och Thomas..

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kollar också på Simon & Tomas, synd att det är repris bara!

2009-07-30 @ 21:35:23
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0