200!!

Hej hej!
Gud va de har varit mycke på jobb idag!
Från när jag började halv tre fram till nu har vi haft lika många kunder som vi ivanliga fall har på en dag..helt sanslöst så stressigt de har varit..
Nu är första gången på hela dagen där jag kan sitta ner och här är ingen i butiken..äntligen kan man pusta ut!
Sitter och funderar lite på vad vi ska äta idag..kommer inte fram till något vettigt..jobbigt!

Sitter nu och skriver på mitt 200:ade inlägg..wiiee!
Grattis till mig..eller nått =P

Senare blir det kanske fika med Nolle, hoppas på de..om inte klockan springer iväg som vanligt när man kommer hem på fredags kvällen..

Sista halvtimmen på jobb nu..
och nu kommer kunder igen...jobba jobba jobba...
Haaij

Kommentarer
Postat av: Marie

måndag eller tisdag går bra, ska kolla med Tony så kan han slå niclas en pling!

2009-07-18 @ 10:16:01
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0