Skaffat blogg..

Hej hej alla där ute!!
Jaha då har man fixat blogg, ja alla andra har ju det så varför ska inte jag?!
Nej jag bara skoja, men man brukar alltid må bättre om man får skiva av sig lite då och då!

Sitter just nu i min ensamhet hemma hos min pojkvän,Niclas.
Vinkade av han till jobb för ungefär en halvtimme sedan, så nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg samtidigt som jag kollar på NCIS på trean..som slutar vilken sekund som helst för att överlämna till 2 1/2 men..som bara är såå underbart!
Sen efter det så måste jag få lite sömn, för när Niclas kommer hem imorgon bitti så ska han köra mig till jobbet, inte för att jag är alltför motiverad till att gå dit men, pengar är pengar och det är svårt att leva utan dom!
Så tack för idag, vi hörs imorgon!

PussHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0