20090206

Jaha då vart de en ny dag..
Jobb som vanligt, efter de blir det till att sätta sig direkt på bussen hem, för Malin måste hem och städa sitt väldigt stökiga rum. Kära mor ska nämligen ha folk över på lördag som sen antagligen ska sova där, och då tyckte hon dom skulle få sova i mitt rum. Så idag blir det röja!
När jag har städat klart ska jag och Niclas ut i stan och leta present till hans kära far.
Något tips på vad man kan köpa till sv?
Efter att vi sprungit runt som idioter i stan ska vi hem till mig och äta middag:) 
Lite så små mysigt på fredagskvällen.
Blir väl att vi hamnar framför tv efteråt och kollar Let's dance..vi får se!

Nu ska jag försöka göra lite nytta på jobb så, hörs senare!

PussHeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0