2 DECEMBER

Då vart de den 2 december..
En dag närmre julafton!
Nu springer bara dagarna iväg asså!
När jag tittade ut precis såg jag att de vart litta vitt på ruterna på bilarna, så jag ska fråga Niclas om han behövt skrapa rutorna innan han körde hem...Ryser bara jag tänker på snö....
Längtar till sälen!!

14-21 december ska jag ju jobba, ska bli himla skömt!
Känner verkligen att jag behöver de! Fast jag och Niclas kommer ju inte träffas någonting dom dagarna, men jag tror att vi överlever!

Nej nu har Leyton ätit klart så nu hoppas jag på att vi ska somna om...
Pussheej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Eller ja Godmorgon:)

ja precis:D Nej han jobbar inte just nu..men han söker för fullt.. han fick ett jobb men jag ville inte att han skulle ta det.. då hade vi aldrigsetts typ och kass lön för att jobba 6 dagar i veckan..hela dagarna..=/.

Och nu sitter jag på jobb igen :( haha, så jävla kallt det är ute idag då. :(

2009-12-02 @ 07:05:26
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0