tisdag

Efter att jag varit på banken så cyklade jag vidare till stan..
Gick litta i affärer sen träffade jag Joanna för en fika..
Från tre till sex var vi där...hade rätt mycke att snacka ikapp..
Mycket trevligt var de, ska träffas igen nu i dagarna...
de ska bara stämma in i hennes arbets schema också..
Anneli slutade klockan sex så då mötte vi upp henne och hennes kompisar..
dom skulle ta en fika nere vid kanalen så jag hängde på där och Joanna cyklade hem...
Men efter en stund så tog jag mig också hem, efter tre timmar i stan i denna värmen och höggravid är inget jag rekomenderar, verkligen inte när jag idag såklart var heeelt svartklädd..Smarte Malin :P

Men nu ska jag dra mig till sängs...
Upp tidigt imorn och iväg till barnmorskan...
Såå, Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

oj, kan tänka mig att det var jobbigt!

2009-08-06 @ 09:47:21
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0