Mello

Sitter för tillfället hos svärpäronen och kollar på melodifestivalen.
Sjukt så dåligt de har blivit. Dom som verkligen kan sjunga går inte vidare.
Har inte kunnat se de någon annan helg men har ändå kollat upp dagen efter hur de har låtit och vem som gått vidare. Min favorit var ju Pauline men hon gick ju såklart inte vidare.
Av resten är nog den ända jag tycker låter ok, Alcazar.
Men dom kommer väl heller inte gå vidare bara för jag tycker om dom, brukar vara så...
men men..skitsamma!

Blev frågad innan om jag ville följa med ut, ville så himla gärna men de bidde icke så.
Ibland får man inte sin vilja igenom...
Har jag precis druckit chai (MUMMA!), nu ska jag bara skriva klart här för att sen gå in och proppa i mig chibba...

HAAAAAAAAAIJJ!

Kommentarer
Postat av: Marie

nä, melodifestivalen gick ju verkligen inte som du ville...

2010-03-08 @ 13:42:22
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0