va har hänt?

Gårdagen började hur bra som helst...
Jag, Niclas, Peter, Niclas och Jennie böjade kvällen med middag, mycket lyckat och gud va mätt man blev, hur mycke mat som helst!
Shotarna slank ner, lite vin och någon drink också..sen var vi redo att ta slagt med storm..
Min älskling körde oss dit så vi slapp taxi..
Vi kom dit redan vid halv tolv, vilket kändes skitkonstigt, brukar nästan aldrig gå ut innan ett annars :P 
Med de var nog tur de för sen kom de jättemcyke folk...

Ialla fall, när vi stod och dansade så var de ett par killar som var på Jennie skitmycke...hon gjorde allt för att dom skulle förstå att hon inte var intresserad, varje gång dom närmade sig så dansade vi ifrån, hon sa hon hade pojkvän, hon gav dom fingret, gav värsta mördar blicken och ändå fortsatte han...konstiga människa! Var är de man inte förstår då?

Och varför kommer alla de bra låtarna när man satt sig ner för att vila sina små fötter som är helt såriga för att man dansat som djur? Nästan alltid samma sak!

Men de brast för mig när vi sedan skulle hem, vi går mot garderoben för att ta våra jackor...då ser vi att ungefär 3/4 av alla som varit på slagt den kvällen,alla tänkte som vi...
Hur mcyke folk som helst står och trängs för att få komma ut.
När vi hade kommit lagom långt in,(läs: ungefär så långt in i kön att man inte kan röra sin en cm åt något håll) ja då var de någon som fick för sig,
Nej men nu känner jag för att fisa...
Jag visste verkligen inte var jag skulle bli av, helt plötsligt så luktade de mögel och vi kunde inte gå ifrån de....usch för sånna människor!
Sen när vi väl kom fram i garderoben, så dom som jobbade där lunkade fram som om dom hade tid på sig fram till nästa jul...en av kanske tio personer sprang, EN!

Och vad är de med Malmö och kryckor på uteställen?
Kändes som om alla hade kryckor på dansgolvet, man blir ju livrädd....
Vissa använde dom inte för att stödja sig på, utan för att trycka ner dom på andras tår och smälla dom på smalbenen...icke snällt!

Och ärligt talat, Uggs? På ett uteställe?
Läget fotsvett!?

Va är de som hänt med människor?
Kan någon förklara de för mig?

Men roligt hade vi ändå!
Och gott var de med bullar, julmust och makrill när vi kom hem!
Niclas kom och hämtade oss också, jag har en alltför underbar pojkvän!

Nej gud va tider springer iväg...
Nu ska jag nanna!
Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vet precis vad du menar med att inte klicka med någon i mammagruppen! Därför känns det kul att själv dra ihop ett gäng unga tjejer med barn i ungefär samma åldrar :D Du är varmt välkommen att hänga med, undra vad vi ska hitta på? Om vi ska träffas hemma hos varandra eller om vi ska ge oss ut på stan? Får fundera.. Kramar

2010-01-08 @ 12:04:06
URL: http://stinalee.se
Postat av: Jennie

Haha.. Jag smäller av! Det var så sjukt! :D Men kul hade vi det snäckan <3 Saknar dig!

2010-01-10 @ 22:16:05
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0