Sex and the city

Nu har Joanna precis gått hem, Niclas gått till jobb och Leyton sover brevid mig...
Jag och Joanna kollade på Sex and the city, the movie...
Gud, man kan inget annat än älska de filmen...
Startade precis den ingen..
Tårarna rinner alltid lika mycket!


Imorse var jag och joanna en runda på Ikea..
Vi åkte precis när dom öppnade.
Jag har ju inte varit på de nya, fy #*@! va stort de är!
Joanna skulle köpa en spegel och vi behövde en stol till Leyton..
När vi gick på barnavdelningen så var vi tvugna att leka lite...

  

Så kul man kan ha på ikea :P

Ialla fall, jag fick tag i stolen plus lite andra saker...
Så nu behöver jag inte åka dit på ett bra tag tror jag, eller hoppas jag iaf!

Nu ska jag kolla på filmen sen blir det nanna kudden för imorn ska jag upp och tvätta..
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få se en bild på Leyton i sin nya stol? Farmor o Farofar

2010-01-04 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0