Helgen

Tänkte skriva lite vad helgen har bjudit på...

Fredagen:
Halv tio på morgonen stack jag hem till Anneli för vi skulle till hälsomässan vid stadion.
De sa att dom 100 första skulle få goddiebag med exlusiva saker från make up store så vi sa vi ska vara där tidigt så vi får de. Ime de kostade 100kronor i inträde så ville vi ju få lite valuta för pengarna:P
Så när vi kom dit 50minuter innan dom öppnade var där inget folk, så vi gick in på coop en stund för att fördriva tiden. Men men, vi fick ialla fall goodiebagarna...där var EN ögonskugga(LIMEGRÖN!!!), en spegel och lite kataloger...de va vad där va...skulle de vara exlusivt? Så jäkla fjantigt! Ne arga blev vi!när jag blev sminkad...
Men vi släppte de efter ett tag. Vi gick en bit sen skulle jag bli sminkad, tyvärr blev de inte alls bra men de gjorde inte så mycke för lite senare så noppade jag ögonbrynen och då torkade hon bort ögonskuggan som inte alls var snyggt lagd. Ögonbrynen blev skitsnygga om jag får säga de själv! I kön till där jag skulle noppa brynen så flörtade Leyton med en liten flicka, saatan va han pratade på.
Hade varit riktigt kul att få veta vad han sa :P



Efter mässan så stack vi en snabb runda till mobilia för att jag skulle kolla kamera.
Blev en liten sak för 599:-
Jag har ju velat ha en vanlig kamera utöver systemkameran.


Efter de blev de snabbaryck för att vi skulle hem och duscha, handla mat och packa för leyton skulle hem till farmor och farfar och vi skulle hem till Peter och Niclas för att sedan dra vidare Jenny..
Vi förfestade hos henne sen drog vi vidare till slitage...
Min Niclas drog hem för de kliade på hela hans kropp sa han...
Men vi hade trevligt ute, dansade och skämde ut oss lite, sjukt kul!

Lördagen: Vi vaknade och Niclas hade utslag över HEEELA kroppen!!
Så vi åkte hem till hans föräldrar för att hämta Leyton men de blev att jag stannade där och så åkte Bosse och Niclas iväg för att kolla upp utslagen.
Dom sa att de antagligen var nått virus..
Resten av kvällen tillbringade vi hemma hos Niclas päron..

Söndag: Imorse fick jag verkligen sova ut. När Leyton började röra på sig och vaknade så kom bosse in direkt och frågade om han skulle ta han så vi fick sova. Lyx!
Runt ett stack jag iväg till stan för att träffa Jennie. Vi tog en fika på e-house och vi fick våra älskade chailatte, suuupergoda! Vi snackade massor sen var de tid för oss att bege oss hemåt, hon åkte hem till s-town och jag begav mig hem till Niclas föräldrar igen. När jag kom hem där så var maten klar, bakad potatis och lövbiff...niclas behövde bara säga de så vattnades de i min mun, de var suupergott!
Nu har Niclas begett sig till jobb så jag skulle bara skriva klar sen hade jag nog tänk gå och lägga mig..om jag inte fastnar för något på tvn...

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0