15/1 - 2010

Då var man tillbaka till vardagen igen..
Igår kväll så tänkte ja: Guud va skönt de ska bli att sova ut imorn...
Imorse vaknade vi av ett jääkla muller, klockan 7.15!!!!!!!!!!!!!!
Dom fixar med rören i våra badrum och dom tyckte väl att kl. 7.15 var en bra tid att väcka alla i huset.
Men Niclas var så snäll så han tog Leyton så jag vände på mig och la kudden över huvet sen somnade jag om...

Om en stund ska jag gå och göra mig klar för jag ska ta en runda till stan. Ska köpa nya pipnappar till Leytons nappflaska och så blir de en hårfärg till mig..
Har bestämt mig nu..så ikväll blir jag brunett igen...
Ikväll kommer Anneli förbi så ska vi laga mat och kolla på Let's dance, myspys!

Nu springer jag in i duschen innan Niclas ska in där...

Kommentarer
Postat av: Sanna [s a o s . b l o g g . s e]

halkade in här och ville bara lämna ett litet avtryck! fin blogg och vilken gullunge du har ^^

2010-01-15 @ 22:16:03
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0