Första i andra!

Nu har jag lämnat Jennie vid bussen, fyyyy va kallt det är!
Sånn riktigt bitande kyla...
Har börjat känna mig riktigt slö nu..
Händelserik dag!
Först var vi ju och kollade på huset i Bara, jag är kär!
Tyckte verkligen om de! Så nu ska vi kolla med lån och så för att se hur mycke vi kan låna så vi vet, för tyvärr har de redan kommit in ett bud.
Annars hade de varit perfekt de huset! Tre sovrum på övervåningen, Kök, allrum och inglasad veranda på entreplan och sen källare med tvättstuga och stort allrum.
De föll mig veeerkligen i smaken!
Så vi får se hur de går, anars är de bara ut på jakt igen..
Efter visningen så körde vi till Staffanstorp och verkligen storhandlade på city gross.
Älskade Jennie mötte upp oss där och hjälpte till med Leyton medan jag sprang runt som en yr höna!
Jennie föllde därefter med oss hem och jag började med maten direkt.
Till efterrätt blev det en mummsig äpplekaka, förvånadvärt god! :P
Men nu har Jennie åkt hem och Niclas ligger inne i sängen med 39graders feber.
Tycker så synd om han! Kan han inte bara få bli frisk?!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0