stan

Nu blir det vandring ner till stan..
Ska beställa biljetter till ikväll, jag och Niclas ska gå och se på bio..
Flickan som lekte med elden har premiär ikväll så det är den vi ska se:)
Provade att pumpa för första gången och de gick hur bra som helst och Leyton hade inga som helst problem att ta flaskan heller, super skönt!
Måste bara säga att jag kom i den klänningen jag hade på nyår, var tvungen att testa ju..gick dock inte att knäppa längst upp tack vare brösten men dom försvinner väl snart får jag hoppas...jäkla bowlingklot :P

Har haft en underbar födelsedag än så länge!
Mamma, Anneli och Frida vart här halv sju och gratulerade mig, kul kul!
Är ju van vid att dom alltid kom in och sjöng..men flyttar man hemmifrån så kan man inte ta med sig allt:P

Nej nu har lilleman somnat så nu traskar vi ner till staden...

Kommentarer
Postat av: malin

Stort Grattis på din stora dag:-) inte illa att vara mamma innan 20!!!! skönt att lilleman tog flaskan. Ska mormor vara barnvakt ikväll? hälsa henne från fam kortz ....Hoppas du o nicklas får en trevlig kväll kram kram

2009-09-18 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0