Inte ofta..

Här blir det inte uppdaterat så ofta nej...
Ska försöka att trycka in så att jag kan skriva ialla fall ett inlägg varje dag..men det är inte så lätt.
Leyton åt för en och en halv timme sen, och sen dess har han sovit var femte minut, när han vaknar upp så vill han komma till mammsen..
Har ialla fall fått i mig något att äta nu på morgonen. Inte alltid man hinner de ju..du själv kommer ju inte längre i första hand..
Men men, viktkämpandet fortsätter...änsålänge har jag tappat 14 kilo av mina 23 som jag lyckades lägga på mig..japp du läste rätt, 23 kilo gick jag upp under min graviditet..och de är verkligen inget som jag rekomenderar. Jag åt exakt likadant när jag var gravid som jag gjorde innan, vilket var: rätt mycke snabbmat, mycke småätande och chips och godis varje helg...inte undran på att jag gick upp. Men det är samtidigt riktigt svårt när du har en pojkvän som inte lägger på sig ett gram hur han än äter, jobbigt!

Men nu ska lilla hjärtegullet äta så vi får se när vi ses nästa gång...

Innan när Leyton sov i soffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0