Kvällspromenad

Vid niotiden så tog jag vagnen och en vaken Leyton och gick ut för att gå och titta på Joannas lägenhet. Hennes lägenhet ligger bara tio minuter ifrån min, om man går snabbt dvs:P Vilket jag gör när jag går med vagnen..
Skön liten lägenhet har hon fått! Riktigt mysig!

Nu sitter jag bara här, niclas sover i soffan brevid och Leyton sover fortfarande efter vår tur med vangen..på tvn har jag kill bill, (riktigt dålig film!), och kilen övanför har nog folk eller något för de pumpas musik..men inte så att de stör, dessutom hör man aldrig våra grannar annars så jag tycker inte att de gör något!

Nu har jag bara 7kg kvar...de går framåt och jag får inte ens hårdträna än..de känns verkligen som om jag kommer att klara att gå ner till min vikt som den var innan:) Vill bara sätta igång och simma och styrketräna nu nu nu!!

Nej nu ska jag se om jag får sova inatt...
Haaaij!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du för att gå ner i vikt så snabbt? =)

2009-09-13 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0