Kväll..

Jaha, då var kvällen här...
Dagen har bara sprungit iväg.
Och jag säger bara de, för tillfället ska jag inte besämma tider..
för de blir icke som bestämt!!
Inte insätt de nu, att med en sånn liten påg som vi har så kan ma inte räkna med att allt ska gå som planerat... Helt plötsligt när du står med alla kläderna på och ska gå så bestämmer han sig för att bli hungrig...dagens ilandsproblem..haha
Imorn bitti har jag satt upp mig på tvättid igen för att vi ska få undan all tvätt. Vill verkligen inte gå ner där imron igen men man är så illa tvungen..måste dock bort till konsum imron bitti innan för att köpa tvättmedel som så lägligt tog slut idag...
nej nu ska snart Niclas till jobb och jag ska dra mig till sängen, är sjukt trött!

Klockan ett imorn ska vi promenixa med föräldrargruppen..ska bli trevligt att träffa dom igen!
Kul och se hur olika våra barn växer..



Leyton i bilstolen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0