KLÄÄDER

Idag har det varit shopping för hela slanten...
Jag mötte upp Annika(Niclas mamma) på kronprinsen och så gick vi där en sväng och handlade för att tiden skulle gå så vi kunde gå till bvc och väga och mäta lilla Leyton..
Lillskiten har blivit storskiten...Han har blivit 56cm lång och väger hela 4785g..
Så han tar sig, han tar sig!
Efter vi var där gick vi in på subway och köpte varsin baguett, så supergoda dom var! Visste inte att dom hade så goda! Man lär sig något nytt varje dag!
Med baguetterna i händerna så gick vi till gustav för att ta bussen till lindängen där jag skulle på efterkontroll..
Nu sitter vi hemma hos Niclas föräldrar och väntar på mat...dom är fööör snälla alltså!
Att dom alltid orkar med oss, hehe, dom kanske inte vågar säga till oss..?!

Jag ska fota alla kläderna sen och lägga in ikväll när vi kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Marie

Subway är riktigt gott! I senaste nummert av tidningen slottstaden (tror jag det var)finns det en kupong så man får en halva om man köper en :)

2009-09-29 @ 11:20:38
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0