20 sep

Då vart man hemma igen..
Det har varit en händelserik dag!
Gick upp vid nio, sen vid elva gick jag och Leyton till triangeln där Anneli och Frida väntade på oss, jag ville ju köpa skorna...men när vi stog där så fanns skon bara i storlek 40 och 41, fast på Caroli city hade dom ett par kvar i min storlek...så det vart bara att börja promenera dit, det blev ett kort stopp på hansa för att Leyton ville äta! När vi kom dit så satt dom perfa och dom var lika snygga som jag kommer ihåg dom. Jag provade även uggsen och dom vart supersköna så dom fick också snällt följa med mig hem :)
När vi vart klara i stan tog jag bussen till lindängen och så mötte jag upp Niclas och Bo för att kolla på fotboll..
Sen klockan fem åkte vi ner till Ribban för att gå på resturang, och jag blev glatt överraskad när lilleman lät mig äta i lugn och ro, han somnade när vi gick in på resturangen och vaknade på vägen ut...snacka om tur!

Nu ligger Niclas och sover på rummet och Leyton sover här hos mig..
Han är världens sötaste när han sover!

Nu ska jag fota mitt armband och berlockerna och skorna så ni får se dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0