SOVIT

Idag har varit en härlig dag!
Jag har nästan sovit heela dagen..
Kände att jag behövde de..

Jag och Niclas ska nog äta ute idag.. :)
Så ska han föräldrar bara passa han en stund..
ska bli kul och äta varm mat , hehe de var ett tag sen!

Nu vaknade Leyton så ska ge han mat och byta på han sen ska vi vandra ner till stan för litta ärenden.
En sak är jättestörigt, jag kom på en sak igår som jag var tvungen att köpa så de va därför jag skulle till stan, men idag har jag glömt de..men måste köpa några andra saker också plus så kanske jag kommer på de när jag går där...

Jaja hörs senare ikväll!

Vår kära son!


Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ HIMLA SÖT UNGE DU HAR MALIN :)

2009-10-01 @ 19:02:30
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0