FÖRBANNAD!!!


Innan ikväll så skulle vi gå ner och kolla lokalen för att fixa och dona.
Niclas och Bosse gick före, men efter två sekunder kom Niclas upp igen...
Han sa bara kom ner i källaren och kolla...
Mitt hjärta slog volter, i mitt huvud fick ju ingenting gå fel inför dopet.
Kommer in i lokalen.......damm överallt, alla tavlor är nertagna, tegelbitar på golvet...går in i rummet intill. Dom hade rivit en bit av väggen för att byta rör! Och så sa dom inget...
Tänk om vi hade gått ner och dukat i måndags som vi först sa att vi skulle göra (för att vi fick nyklarna då), då hade allt varit förstört!
Sen försökte vi ringa alla i styrelsen men ingen svarade, så himla dålig stil och jag blev mer och mer förbannad!
Mer efter måånga samtal fick vi pratat med någon som sa att han skulle fixa allt imorn.
Så vi hoppas på att de blir fixat imorn så vi inte behöver stå och duka i sista sekund på lördag!

Guud så nervös jag är inför dopet.
Hoppas allt går bra och att Leyton inte skriker..
Fast de brukar han ju inte göra och där är nog rätt mycke som han kommer att tycka är intressant att titta på.

Kommentarer
Postat av: Marie

Allt kommer att ordna sig gumman! Om han skriker så är han absolut inte den första :) Ses på lördag!

2009-11-20 @ 11:39:25
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0