Tackar!!

Tack tack tack Anneli för att du kom in med salladen på jobb!!
Var så sjukt hungrig..

Såg de imorse, att dom som jag gjorde mina naglar hos har öppnat på hansa nu..
Så ska gå in där efter jobb och beställa ny tid..
Mina egna naglar växer tre gånger så snabbt när jag har lösnaglar eller påbyggda..
Nu har de bara gått en och en halv vecka sen jag gjorde de, men man ser redan längst ner på naglen hur mycke min egen nagel har växt så...och plus så använder jag ju fingrarna så pass mycket på jobb att dom har blivit litta förstörda...

Tralalala de är skiiiitväder!
Varför kan de inte bara vara fint väder?
Jag vill ju äta muffin på balkongen när jag kommer hem...
Blääää!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0