Strålande sol!

Inatt vaknade man av att hela rummet lös upp av åskan, när jag gick upp för att kolla så alla fönster var stängda så blev jag livrädd, regnet bara piskade på fönstret så de kändes som om de skulle gå sönder...
Men när jag vaknade sisådär 4 timmar senare så vart de strålande sol, konstiga svenska väder!

Idag blir de till att träffa Lena efter jobb, vi ska väl antagligen fika i stan och snacka ikapp oss..har ju inte träffats på väldigt länge!

Min lilla påg i magen kommer nog bli en jäkel på sport om han fortsätter som han gör nu, då kommer han ha ruter på magen när han kommer ut =P
För de är satan va han sparkar och rör sig konstant, hehe..

Kommentarer
Postat av: Nanni

Hej sötnos, hur är det med dig!! Har försökt att få tag på dig men råkade skriva ner fel nummer när jag träffade din kära mor.. Du kan väl höra av dig till mig??!! Kram Nanni

2009-05-21 @ 10:43:47
Postat av: lena

han slår kullerbytter,han kommer att bli gymnast ingen fotbollsspelare :)

2009-05-22 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0